|
www.stgwrubikon.fora.pl Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:25, 04 Paź 2009 Temat postu: Wielki Turniej AT-43 |
|
|
Wiadomość od naszych przyjaciół:
Temat: Wojna o planetę Orrum-2 (turniej AT-43, 17-18.10.09, Opole)
Treść:
Witam.
W imieniu Opolskiego Klubu Gier Bitewnych "WarAcademy" oraz własnym, chciałbym serdecznie zaprosić wszystkich szczecińskich fanów AT-43 na zbliżający się turniej AT-43 w Opolu. Wiem, że macie kawał drogi, ale postaraliśmy się, aby turniej był ciekawy: Specjalnie na potrzeby turnieju opracowaliśmy osiem unikalnych scenariuszy, a sama forma turnieju też jest dość interesująca, bo zrobiona z myślą bardziej o dobrej zabawie niż o współzawodnictwie. Turniej jest dwudniowy, z możliwością (darmowego) noclegu na miejscu, więc może ktoś z Was uzna, że jednak warto przejechać taki szmat drogi... Byłoby nam bardzo miło. Poniżej regulamin turnieju, wraz z 4 z 8 scenariuszy (pozostałe 4 będą na dniach).
Podstawowe informacje dotyczące turnieju
Termin: 17.10.2009, godz 11:00 - 18.10.2009, godz. 18:00
Miejsce: Opole, klub oficerski opolskiej brygady pancernej "Skorpion", ul. Wróblewskiego 46 ([link widoczny dla zalogowanych])
Organizator: Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Limit miejsc: 16 osób
Ilość bitew: każdy z graczy rozegra 7 bitew (3 w sobotę, 4 w niedzielę)
Rozpiski: każdy z graczy będzie musiał przygotować jedną rozpiskę na 2500 AP, z dwoma wariantami podziału: 1750/750 i 1250/1250 i wysłać na adres turniej.waracademy@gmail.com najpóźniej na tydzień przed turniejem.
Zgłoszenia i wpisowe: Zgłoszenia należy wpisywać [link widoczny dla zalogowanych], wpisowe w wysokości 10zł będzie pobierane przy wejściu na turniej.
Zasady turnieju
zebrane w jednym miejscu, żeby nie trzeba było czytać całego tematu i wyłuskiwać
Obowiązujące zasady:
Obowiązywać będą zasady z [link widoczny dla zalogowanych] (dostępnego także w [link widoczny dla zalogowanych]), podręcznika Operacja: Frostbite, obu oficjalnych errat/FAQ ([link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]) oraz oczywiście z Army Booków poszczególnych armii. Materiałem pomocniczym, używanym przez sędziego będzie [link widoczny dla zalogowanych]. Dodatkowo obowiązywać będą Home rules, znajdujące się na końcu tego posta.
Dopuszczone i wykluczone frakcje/zasady dodatkowe:
Można używać dowolnych list armii z podręcznika danej armii oraz schematów plutonu z podręcznika Operacja: Frostbite.
Można korzystać z zasad, jednostek, ekwipunku itd. opisanych w podręczniku Operacja: Frostbite, z wyjątkiem tych z rozdziału "Campaign". Dodatkowo, nie można używać inżynierów cywilnych, opisanych na str. 10.
WYSIWYG, proxy i konwersje: Na turnieju obowiązuje zasada [link widoczny dla zalogowanych], z wyjątkiem sytuacji opisanych poniżej:
Proxować można tylko te modele, których w dniu turnieju nie da się kupić w Polsce (bo nie zostały jeszcze wydane, są teoretycznie wydane ale w sklepach ich nie ma). Model proxujący musi być na podstawce tego samego rozmiaru co model proxowany i musi przypominać tenże (np. Ravagera można proxować Prowlerem, Yeti z miotaczem ognia można proxować Yeti z wyrzutnią rakiet, itd...).
Jeśli chodzi o specjalistów/bronie specjalne/oficerów: dopuszczalne są konwersje, jednak muszą one być tak zrobione, żeby model wyróżniał się od zwykłych żołnierzy i żeby nikt nie miał wątpliwości co reprezentuje. Medykowi wystarczy zrobić biały naramiennik/hełm i namalować na nim czerwony krzyż, oficerowi wystarczy dać niepowtarzalną w oddziale głowę (np z czapką z daszkiem), itd.
UWAGA: Nie są dopuszczalne proxy broni specjalnych, które zostały wydane (np. nie można używać Machine Gunów jako Missile Launcherów). Proxy nie wydanych jeszcze broni specjalnych (np Yeti z miotaczem płomieni) są dopuszczalne na zasadach proxowania opisanych powyżej.
Rozpiski:
Każdy z graczy będzie musiał przygotować jedną rozpiskę na 2500 AP, z dwoma wariantami podziału: 1750/750 i 1250/1250. Jest to JEDNA rozpiska, różni się tylko doborem oddziałów w grupie szturmowej i w posiłkach.
Przebieg turnieju, stoły i warunki zwycięstwa:
Przed rozpoczęciem turnieju gracze zostaną losowo podzieleni na dwie drużyny: niebieską i żółtą. Następnie gracze zostaną zapoznani ze scenariuszami oraz zasadami specjalnymi na poszczególnych stołach. Następnie przed każdą rundą drużyny obsadzają poszczególne stoły graczami według własnego wyboru, jednak nie znając planów drużyny przeciwnej.
Przygotowanych będzie 8 stołów, reprezentujących osiem kluczowych lokacji na planecie. Każdy stół będzie miał z góry ustalone rozmiary, rozstawienie elementów terenu, zasady specjalne, misję oraz bonus. Każdy ze stołów może być jednym z trzech stanów:
- neutralny (żadna z drużyn nie kontroluje stołu)
- pod kontrolą drużyny niebieskiej
- pod kontrolą drużyny żółtej
Początkowo wszystkie stoły są neutralne. Wygranie bitwy na neutralnym stole daje drużynie, do której należy zwycięski gracz, kontrolę nad tym stołem (wraz z bonusem przewidzianym za jego kontrolowanie). Wygranie bitwy na stole kontrolowanym przez drużynę przeciwną powoduje, że stół staje się ponownie neutralny, a drużyna przeciwna traci bonus za kontrolowanie tego stołu. Kontrolowanie każdego stołu daje także drużynie 1 punkt zwycięstwa.
Turniej wygrywa ta drużyna, która po ostatniej rundzie kontroluje więcej stołów. W przypadku takiej samej ilości kontrolowanych stołów, wygrywa drużyna z większą ilością punktów zwycięstwa.
Wielkość stołów:
Bitwy będą rozgrywane na stołach o rozmiarach:
- 90x90cm
- 90x120cm
- 90x150cm
- 120x120cm
Stoły i misje
- 1) coming soon...
- 2) [link widoczny dla zalogowanych]
- 3) [link widoczny dla zalogowanych]
- 4) [link widoczny dla zalogowanych]
- 5) [link widoczny dla zalogowanych]
- 6) coming soon...
- 7) coming soon...
- 8 ) coming soon...
Home rules:
- Ustalanie osłony: Dodatkowo do zasad opisanych w podręczniku, będziemy stosować zasadę opartą na porównywaniu Wielkości (Size) modelu i przeszkody (przeszkoda musi mieć Wielkość równą lub większą połowie Wielkości modelu który ma osłaniać). Na przykład murek (Wielkość: 1) nie daje osłony Fire Toadowi (Wielkość: 3) ale kontener (Wielkość: 2) już daje...
- wada M.Ind/Frontline: M.Ind/Frontline grają dopóki mają przynajmniej jeden pojazd w sekwencji aktywacji (na stole lub w rezerwach). Jeśli zostanie zniszczony ostatni pojazd z sekwencji aktywacji, to przegrywają nawet, jeśli mają jeszcze pojazdy w posiłkach (reinforcements).
- Pole widzenia: Na potrzeby określania pola widzenia, niskie i wysokie murki traktujemy tak, jakby nie miały otworów.
PS. Otrzymaliśmy już informację od firmy Rackham, że wesprą nasz turniej nagrodami. Nie wiemy jeszcze co przyślą tym razem, ale poprzednim razem nagrodami było pięć boxów figurek o łącznej wartości kilkuset złotych, więc też całkiem sympatycznie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SZKOCKI Rubikon
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/Kraków
|
Wysłany: Sob 18:42, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie dam rady . A ktoś się wybiera?
pzdr,
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|