|
www.stgwrubikon.fora.pl Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:05, 12 Sie 2008 Temat postu: Dodatek do Neuroshimy hex |
|
|
Wydawnictwo Portal ujawniło kilka wiadomosci na temat pierwszego dodatku do Neuroshima Hex. Będzie to BABEL 13 i ma pojawić się w sprzedaży w październiku, a w jego skład mają wchodzić...
2 nowe armie:
- Nowy Jork
- Neojungla
oraz żetony terenu umożliwiające rozgrywkę przygotowanych scenariuszy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 10:02, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
opis ze strony wydawcy:
"Opis: Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję. Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki."
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Nie 12:57, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jakos nigdy mnie Neuroshima HEX nie przekonala.... moze to tylko ja ale przesuwajace sie zetoniki srednio sa ciekawe
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
DE Nowicjusz
Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słubice/Szczecin
|
Wysłany: Nie 15:34, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Gralismy w Neruo dosc ostro przez jakies pol roku, ale po tym czasie gra zaczela mnie denerwowac. Przede wszystkim ta ogromna losowosc. Zdarzalo sie, ze Posterunek w pierwszej turze (drugi gracz) zadawal 4 obrazenia wrogiemu sztabowi, a kiedy indziej przez kilka tur z rzedu na samym poczatku gry ten sam gracz ciagnal same moduly i zetony wojny. Trudno w takim momencie ustalic jakakolwiek strategie.
Dodatek tez mnie nie przekonuje. Zaleta 1 .Neuro bylo to, ze plansza miescila sie niemal wszedzie i mozna bylo grac w kazdych warunkach. Nowa plansza jest na to zbyt duza (wnioskuje po zdjeciach; moge sie mylic). No i obawiam sie tzw. "power creep", czyli przegietych armii dodatkowych. W podstawce armie byly tak naprawde bardzo podobne, tzn. operowaly na zblizonych zasadach, roznily sie ukladem atakow poszeczgolnych zetonow, liczba modulow i zetonow specjalnych. Neodzugnla brzmi tak, jakby to byla zupelnie nowa gra; armia oparta tylko i wylacznie na zasadach specjalnych. A to nie wrozy nic dobrego. No, ale zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:11, 03 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zawartość dodatku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|