Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodatek do Neuroshimy hex

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 17:05, 12 Sie 2008    Temat postu: Dodatek do Neuroshimy hex

Wydawnictwo Portal ujawniło kilka wiadomosci na temat pierwszego dodatku do Neuroshima Hex. Będzie to BABEL 13 i ma pojawić się w sprzedaży w październiku, a w jego skład mają wchodzić...
2 nowe armie:
- Nowy Jork
- Neojungla
oraz żetony terenu umożliwiające rozgrywkę przygotowanych scenariuszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 10:02, 17 Sie 2008    Temat postu:

opis ze strony wydawcy:
"Opis: Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję. Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Nie 12:57, 17 Sie 2008    Temat postu:

jakos nigdy mnie Neuroshima HEX nie przekonala.... moze to tylko ja ale przesuwajace sie zetoniki srednio sa ciekawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DE
Nowicjusz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słubice/Szczecin

PostWysłany: Nie 15:34, 17 Sie 2008    Temat postu:

Gralismy w Neruo dosc ostro przez jakies pol roku, ale po tym czasie gra zaczela mnie denerwowac. Przede wszystkim ta ogromna losowosc. Zdarzalo sie, ze Posterunek w pierwszej turze (drugi gracz) zadawal 4 obrazenia wrogiemu sztabowi, a kiedy indziej przez kilka tur z rzedu na samym poczatku gry ten sam gracz ciagnal same moduly i zetony wojny. Trudno w takim momencie ustalic jakakolwiek strategie.

Dodatek tez mnie nie przekonuje. Zaleta 1 .Neuro bylo to, ze plansza miescila sie niemal wszedzie i mozna bylo grac w kazdych warunkach. Nowa plansza jest na to zbyt duza (wnioskuje po zdjeciach; moge sie mylic). No i obawiam sie tzw. "power creep", czyli przegietych armii dodatkowych. W podstawce armie byly tak naprawde bardzo podobne, tzn. operowaly na zblizonych zasadach, roznily sie ukladem atakow poszeczgolnych zetonow, liczba modulow i zetonow specjalnych. Neodzugnla brzmi tak, jakby to byla zupelnie nowa gra; armia oparta tylko i wylacznie na zasadach specjalnych. A to nie wrozy nic dobrego. No, ale zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 23:11, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Zawartość dodatku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin