Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miyagi Biegły
Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:16, 09 Lut 2014 Temat postu: Pokaz i nauka - Warhammer Diskwars |
|
|
Zapraszam we wtorek 11.02.2014 do Fenixa na 16.30.
Poprowadzę pokaz, połączony z nauką, nowej gry FFG Warhammer Diskwars
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miyagi dnia Nie 23:16, 09 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
apriori Sympatyk
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 15:25, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Baaaardzo pozytywne odczucia po jednej partyjce Dzięki Miyagi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kain Sympatyk
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:48, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie również zaciekawiła ta gra. Podoba mi się, że całkiem ciekawe scenariusze można w niej zakombinować. Fajna prezentacja, dzięki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Miyagi Biegły
Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:20, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwsza bitwa za nami: Wysokie Elfy vs Orki i gobliny.
Wygrały Wysokie Elfy 8:6. Chociaż przez moment wydawało się że elfy ugną się przed zielona chordą.
Dziękuję za udział. Już niedługo kolejny pokaz i możliwość zagrania.
W sumie graliśmy zgodnie z regułami, tylko o jednej rzeczy zapomniałem. Wszystkie karty dowodzenia po każdej rundzie wracają na rękę gracza, czyli co turę mamy pełny pakiet. Tak poza tym było wszystko OK
Przemyślenia na szybko po obserwacji pierwszej bitwy:
- Strzelanie wcale nie jest takie przegięte jak się na początku zdawało.
- Warto "dopakowywać" oddziały zasadą empowerment , często ratuje to skórę
- Tereny mają realny i znaczący wpływ na przebieg bitwy. Dobrze wykorzystane bardzo pomagają.
- Smok jest mocny (ale nie przegięty). Powiedzenie" Mam smoka i nie zawaham się go użyć"
jest tu jak najbardziej na miejscu
.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Miyagi Biegły
Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:44, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj odbyła się kolejna potyczka. Chaos vs Imperium.
Siły Archaona najechały stanicę na granicy Imperium.
Wynik - 9:0 dla Chaosu.
Z ciekawszych sytuacji:
- Bloodthirster w jedną rundę rozkręcił Steam Tank imperialny. Fakt że przy pomocy magii Nurgla i że odniósł przy tym poważną ranę. Ale dał radę.
- Potem lotem koszącym wbił się w stanicę (Watch Tower) gdzie dzielna załoga w postaci dwóch oddziałów kuszników reiklandzkich, przy pomocy oddziału mieczników pokonała demona. Niestety kusznicy nie wyszli z tego żywi.
- Scenariusz bitwy zakładał że wszystkie ataki strzeleckie otrzymują dodatkową kość. Obaj strzelaliśmy, a jakże ale żaden z nas ani razu nie dodał sobie kości do rzutu.
Grało się bardzo sympatycznie. Zmieściliśmy się w jedną godzinę gry, nie wliczając rozstawienia terenów i oddziałów. Prawie każdy oddział posiada jakąś ciekawą zdolność. Dobrze poznać możliwości przeciwnika, by potem uniknąć sytuacji jak np. - gdy zaatakowany oddział nagle wpada w furię i roznosi atakującego zanim ten zdąży w ogóle zaatakować
Scenariusze z celami wprowadzają dodatkowy ciekawy element do gry. Gracze nie wiedzą jaki cel ma przeciwnik i co mu daje punkty zwycięstwa. Dzięki temu między innymi Imperium nic nie zdobyło a Chaos zdobył aż 9 punktów zwycięstwa.
Następnym razem postaram się o jakieś zdjęcia z przebiegu bitwy.
.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
apriori Sympatyk
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 0:07, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wnioski Chaosu:
- Hero mogący przyzywać kreatury deamonic potrafi dobrze wykorzystany potrafi (pokuszę się o stwierdzenie) zmienić losy bitwy
- Bloodthirster pogromca bohaterów i innych dysków mogących otrzymać wound'y
- Jednostki strzelające nnie mają jakiegoś wielkiego potencjału
Wnioski Imperium:
- świetna karta dowodzenia pozwalająca zagrać kartę bez konieczności kładzenia na nim znacznika aktywacji
- świetne mobilne jednostki strzelające (nie pamiętam nazwy) szkoda tylko, że takie "miękkie"
- Imperium wydaje mi się mmm dość zbalansowaną frakcją - co może świadczyć o jej przewadze/bądź nie
Scenariusze, cele, opcje wystawienia się zmieniają grę na duuuży+
Przeszkody dobrze ustawione mają duuuże znaczenie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:32, 06 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kain Sympatyk
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 20:13, 07 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No to było raczej pewne: worek z dodatkami można uznać za otwarty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Miyagi Biegły
Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:51, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo mądre posunięcie Galaky
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kain Sympatyk
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:08, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie sądziłem, że się zdecydują wydać to po Polsku. Konkret się zaskoczyłem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|