Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pokaz i nauka - Warhammer Diskwars

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:16, 09 Lut 2014    Temat postu: Pokaz i nauka - Warhammer Diskwars

Zapraszam we wtorek 11.02.2014 do Fenixa na 16.30.
Poprowadzę pokaz, połączony z nauką, nowej gry FFG Warhammer Diskwars Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miyagi dnia Nie 23:16, 09 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apriori
Sympatyk


Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 15:25, 12 Lut 2014    Temat postu:

Baaaardzo pozytywne odczucia po jednej partyjce Smile Dzięki Miyagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kain
Sympatyk


Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:48, 12 Lut 2014    Temat postu:

Mnie również zaciekawiła ta gra. Podoba mi się, że całkiem ciekawe scenariusze można w niej zakombinować. Fajna prezentacja, dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:20, 12 Lut 2014    Temat postu:

Pierwsza bitwa za nami: Wysokie Elfy vs Orki i gobliny.
Wygrały Wysokie Elfy 8:6. Chociaż przez moment wydawało się że elfy ugną się przed zielona chordą.

Dziękuję za udział. Już niedługo kolejny pokaz i możliwość zagrania.
W sumie graliśmy zgodnie z regułami, tylko o jednej rzeczy zapomniałem. Wszystkie karty dowodzenia po każdej rundzie wracają na rękę gracza, czyli co turę mamy pełny pakiet. Tak poza tym było wszystko OK Smile

Przemyślenia na szybko po obserwacji pierwszej bitwy:
- Strzelanie wcale nie jest takie przegięte jak się na początku zdawało.
- Warto "dopakowywać" oddziały zasadą empowerment , często ratuje to skórę Smile
- Tereny mają realny i znaczący wpływ na przebieg bitwy. Dobrze wykorzystane bardzo pomagają.
- Smok jest mocny (ale nie przegięty). Powiedzenie" Mam smoka i nie zawaham się go użyć"
jest tu jak najbardziej na miejscu Wink

.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:44, 13 Lut 2014    Temat postu:

Dzisiaj odbyła się kolejna potyczka. Chaos vs Imperium.

Siły Archaona najechały stanicę na granicy Imperium.
Wynik - 9:0 dla Chaosu.

Z ciekawszych sytuacji:
- Bloodthirster w jedną rundę rozkręcił Steam Tank imperialny. Fakt że przy pomocy magii Nurgla i że odniósł przy tym poważną ranę. Ale dał radę.
- Potem lotem koszącym wbił się w stanicę (Watch Tower) gdzie dzielna załoga w postaci dwóch oddziałów kuszników reiklandzkich, przy pomocy oddziału mieczników pokonała demona. Niestety kusznicy nie wyszli z tego żywi.
- Scenariusz bitwy zakładał że wszystkie ataki strzeleckie otrzymują dodatkową kość. Obaj strzelaliśmy, a jakże Smile ale żaden z nas ani razu nie dodał sobie kości do rzutu.

Grało się bardzo sympatycznie. Zmieściliśmy się w jedną godzinę gry, nie wliczając rozstawienia terenów i oddziałów. Prawie każdy oddział posiada jakąś ciekawą zdolność. Dobrze poznać możliwości przeciwnika, by potem uniknąć sytuacji jak np. - gdy zaatakowany oddział nagle wpada w furię i roznosi atakującego zanim ten zdąży w ogóle zaatakować Smile
Scenariusze z celami wprowadzają dodatkowy ciekawy element do gry. Gracze nie wiedzą jaki cel ma przeciwnik i co mu daje punkty zwycięstwa. Dzięki temu między innymi Imperium nic nie zdobyło a Chaos zdobył aż 9 punktów zwycięstwa.

Następnym razem postaram się o jakieś zdjęcia z przebiegu bitwy.

.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apriori
Sympatyk


Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 0:07, 14 Lut 2014    Temat postu:

Wnioski Chaosu:
- Hero mogący przyzywać kreatury deamonic potrafi dobrze wykorzystany potrafi (pokuszę się o stwierdzenie) zmienić losy bitwy
- Bloodthirster pogromca bohaterów i innych dysków mogących otrzymać wound'y
- Jednostki strzelające nnie mają jakiegoś wielkiego potencjału
Wnioski Imperium:
- świetna karta dowodzenia pozwalająca zagrać kartę bez konieczności kładzenia na nim znacznika aktywacji
- świetne mobilne jednostki strzelające (nie pamiętam nazwy) szkoda tylko, że takie "miękkie"
- Imperium wydaje mi się mmm dość zbalansowaną frakcją - co może świadczyć o jej przewadze/bądź nie

Scenariusze, cele, opcje wystawienia się zmieniają grę na duuuży+
Przeszkody dobrze ustawione mają duuuże znaczenie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:32, 06 Mar 2014    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kain
Sympatyk


Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 20:13, 07 Mar 2014    Temat postu:

No to było raczej pewne: worek z dodatkami można uznać za otwarty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:51, 03 Kwi 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo mądre posunięcie Galaky Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kain
Sympatyk


Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:08, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Nie sądziłem, że się zdecydują wydać to po Polsku. Konkret się zaskoczyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin