Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Posiadłość Szaleństwa - czy warto kupić?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nahras
Uczeń


Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 14:23, 20 Sty 2014    Temat postu: Posiadłość Szaleństwa - czy warto kupić?

Waham się nad zakupem tej gry. I mam kilka pytań do osób, które grały, a wiem że macie Posiadłość w swoich zbiorach.
1. Czy w grę gra się dobrze w dwie osoby, i nie chodzi mi o to, że jedna osoba gra jednym badaczem. Chodzi mi o to czy dobrze się gra jak jedna jest strażnikiem tajemnic, a druga kieruje badaczami (2-3)?
2. Czy gra się nie nudzi nawet jak znamy scenariusz, abstrahując od tego, że są dodatki?
I to na razie tyle, proszę o szczere odpowiedzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SZKOCKI
Rubikon


Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Kraków

PostWysłany: Wto 12:38, 21 Sty 2014    Temat postu: Re: Posiadłość Szaleństwa - czy warto kupić?

Nahras napisał:
Waham się nad zakupem tej gry. I mam kilka pytań do osób, które grały, a wiem że macie Posiadłość w swoich zbiorach.
1. Czy w grę gra się dobrze w dwie osoby, i nie chodzi mi o to, że jedna osoba gra jednym badaczem. Chodzi mi o to czy dobrze się gra jak jedna jest strażnikiem tajemnic, a druga kieruje badaczami (2-3)?
2. Czy gra się nie nudzi nawet jak znamy scenariusz, abstrahując od tego, że są dodatki?
I to na razie tyle, proszę o szczere odpowiedzi Smile


Grałem raptem kilka razy i nie mam jakiegoś szczególnego doświadczenia. Wrażenia dotychczasowe - jak na razie pozytywne. W wariancie 2 osobowym wolę grać tak, że jeden gracz prowadzi kilku poszukiwaczy (ale to jest home rule). Dzięki temu strażnik ma też większe możliwości szkodzenia. Jeżeli gracz prowadzący badaczy nie zna danej historii, nawet jak kontroluje kilku graczy nie ma wcale prosto. Może co prawda opracować bardziej spójną strategię, co w przypadku gry z kilkoma graczami jest trudniejsze, ale nowa historia wprowadza także sporo nowego i nieznanego.
Jeżeli chodzi natomiast o powtarzalność historii to każda ma 3 warianty zakończenia oraz dwie możliwe lokalizacje każdej ze wskazówek (zwykle 5 wskazówek po 2 warianty lokalizacji). Trzeba by każdą historię zagrać z 5 czy 6 razy pod rząd żeby stała się rutyną. Aktualnie jest dostępne bodajże 17 historii - jest więc w czym wybierać. Wydaje mi się że każdą historię można zagrać ze 3 czy 4 razy bez wrażenia powtarzalności. Poza tym inny dobór badaczy także wpływa na przebieg historii. Nie mówiąc już o rotacji graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nahras
Uczeń


Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:18, 21 Sty 2014    Temat postu:

Dzięki bardzo za odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin