|
www.stgwrubikon.fora.pl Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nahras Uczeń
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 14:23, 20 Sty 2014 Temat postu: Posiadłość Szaleństwa - czy warto kupić? |
|
|
Waham się nad zakupem tej gry. I mam kilka pytań do osób, które grały, a wiem że macie Posiadłość w swoich zbiorach.
1. Czy w grę gra się dobrze w dwie osoby, i nie chodzi mi o to, że jedna osoba gra jednym badaczem. Chodzi mi o to czy dobrze się gra jak jedna jest strażnikiem tajemnic, a druga kieruje badaczami (2-3)?
2. Czy gra się nie nudzi nawet jak znamy scenariusz, abstrahując od tego, że są dodatki?
I to na razie tyle, proszę o szczere odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SZKOCKI Rubikon
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/Kraków
|
Wysłany: Wto 12:38, 21 Sty 2014 Temat postu: Re: Posiadłość Szaleństwa - czy warto kupić? |
|
|
Nahras napisał: | Waham się nad zakupem tej gry. I mam kilka pytań do osób, które grały, a wiem że macie Posiadłość w swoich zbiorach.
1. Czy w grę gra się dobrze w dwie osoby, i nie chodzi mi o to, że jedna osoba gra jednym badaczem. Chodzi mi o to czy dobrze się gra jak jedna jest strażnikiem tajemnic, a druga kieruje badaczami (2-3)?
2. Czy gra się nie nudzi nawet jak znamy scenariusz, abstrahując od tego, że są dodatki?
I to na razie tyle, proszę o szczere odpowiedzi |
Grałem raptem kilka razy i nie mam jakiegoś szczególnego doświadczenia. Wrażenia dotychczasowe - jak na razie pozytywne. W wariancie 2 osobowym wolę grać tak, że jeden gracz prowadzi kilku poszukiwaczy (ale to jest home rule). Dzięki temu strażnik ma też większe możliwości szkodzenia. Jeżeli gracz prowadzący badaczy nie zna danej historii, nawet jak kontroluje kilku graczy nie ma wcale prosto. Może co prawda opracować bardziej spójną strategię, co w przypadku gry z kilkoma graczami jest trudniejsze, ale nowa historia wprowadza także sporo nowego i nieznanego.
Jeżeli chodzi natomiast o powtarzalność historii to każda ma 3 warianty zakończenia oraz dwie możliwe lokalizacje każdej ze wskazówek (zwykle 5 wskazówek po 2 warianty lokalizacji). Trzeba by każdą historię zagrać z 5 czy 6 razy pod rząd żeby stała się rutyną. Aktualnie jest dostępne bodajże 17 historii - jest więc w czym wybierać. Wydaje mi się że każdą historię można zagrać ze 3 czy 4 razy bez wrażenia powtarzalności. Poza tym inny dobór badaczy także wpływa na przebieg historii. Nie mówiąc już o rotacji graczy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Nahras Uczeń
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16:18, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|