Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elandiel Nowicjusz
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: :)
|
Wysłany: Śro 21:15, 07 Sty 2009 Temat postu: D&D....kampania |
|
|
Witam, chciałbym was poprosić o podanie kilku pomysłów do kampanii do gry D&D...
Zajmuję się tym od kilku dni, jednak brakuje mi kilku pomysłów...
Z góry dzięki...
P.S. Czymś trzeba graczy załatwić...muah muah....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Lindal Sympatyk
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 379 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki to świat?
Jak Forgotten to przerzuć ich od Grzbietu świata po Cormyr i Myth Drannor aż do Podmroku
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Elandiel Nowicjusz
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: :)
|
Wysłany: Śro 22:17, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz, ja raczej stawiam poprzeczkę wysoko i sam tworzę świat...może jest to "trochę" nużące, ale ja podejmuje się tego
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Lindal Sympatyk
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 379 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:51, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to chyba tym lepiej. D&D jest epickie i raczej tego nie unikniesz. Każ im siekać potwory przez 20 poziomów lochów a na końcu niech zabiją coś naprawdę wielkiego
A tak na poważnie to może jakaś intryga polityczna, może jakiś rozłam w drużynie, może jakieś zwykłe życie zamiast epickości i koksowania na niewinnych potworach?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Śro 23:26, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
@offtopic: buuuuu!! BLUŹNIERCA!!! SZARLATAN!!!! NA STOS Z NIM!!!!!
epic musi być... na początek proponuje aby wyczyścici grobowce nieumarłych (nieruchawe toto i przyjemnie się bije ^^), a reszta jak już się dokoksują
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:30, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
RPG to NIE MmoRPG .
Ja pitole _._.
Tutaj się nie nabija expa na potworach. 'Koksanie' NIE istnieje w prawdziwym rpgu. Epickość postaci jest odzwierciedleniem wątków jej samej a także charakteru i sposobu 'odgrywania' gracza. Oczywiście jest całe mnóstwo innych czynników(dobre prowadzenia Mg , a także nawet fajne gadżety magiczne itd). Także Lindal ma racje - wszystkie pomysły są dobre - i mogą a nawet powinny prowadzić do mordowania. Byle to miało sens i cel a nie ''patrzcie tam są takie na naszym lvlu i fajne rzeczy wypadają z nich".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Czw 17:43, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
zapominasz że mówimy o D&D ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:02, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Prawda jest tak że każdy system jest na tyle klimatyczny na ile są grający, znam świetne sesje D&D pełne uroku i fabuły i sesje Warhammera które polegały tylko na młóceniu kolejnych hord i trzepaniu Expa by wreszcie zostać zabójcą gigantów
To że to D&D nie ma nic do rzeczy no chyba że jesteś niewolnikiem mechaniki i jak widzisz tabelki to musisz turlać i turlać i turlać .....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Czw 22:49, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nah.... turlania nie lubię bo wysoko się cenię (tj mam wysokie wyniki na kostkach)... po prostu zawsze mi się tak kojarzył D&D
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Elandiel Nowicjusz
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: :)
|
Wysłany: Pią 21:08, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mogę prosić o porady?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 21:15, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy ilu i jak bardzo doświadczonych masz graczy(co by nie było nudno ani zbyt banalnie). Jak zgrana jest drużyna(jak duże wyzwanie możesz im postawić)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ragnar Biegły
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 21:20, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No cóż, co mogę ci poradzić... staraj się w czasie rozgrywki stosować przeciwieństwa wszystkiego, co o fantastyce wiedzą gracze. Nie umieszczaj nieumarłych w grobowcach - bo to gracze znają. Umieść ich w jakimś miejscu którego gracze z nieumarłymi nie skojarzą. Ważnym elementem przygody jest jej nieprzewidywalność - nie ma nic gorszego niż gracze przewidujący dalszy ciąg rozgrywki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Elandiel Nowicjusz
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: :)
|
Wysłany: Pią 21:33, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ta, czasem robię błędy i przewidywanie graczy jest strasznie denerwujące...
Co do tych nieumarłych...możesz doradzić coś konkretnego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ragnar Biegły
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 21:38, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tymi nieumarłymi to nic konkretnego ci nie poradzę... Chodziło mi bardziej o podanie przykładu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ragnar Biegły
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 21:48, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Za to mogę dorzucić parę porad. Pierwsza - nie każdy BN musi być dobry i działać na korzyść gracza. Niech zaufany BN okaże się zdrajcą, a pomoc nadejdzie z najmniej spodziewanej strony. Niech gracze nie wiedzą kto gdzie z kim i dlaczego. Oczywiście nie chodzi o to by gracze byli nieufnie nastawieni do każdego BN - tylko o klimat niczym w powieści kryminalnej, gdzie do końcowych stron nie wiadomo kto jest mordercą.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|