Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

D&D....kampania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Śro 21:15, 07 Sty 2009    Temat postu: D&D....kampania

Witam, chciałbym was poprosić o podanie kilku pomysłów do kampanii do gry D&D...
Zajmuję się tym od kilku dni, jednak brakuje mi kilku pomysłów...
Z góry dzięki...

P.S. Czymś trzeba graczy załatwić...muah muah....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lindal
Sympatyk


Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:37, 07 Sty 2009    Temat postu:

A jaki to świat?
Jak Forgotten to przerzuć ich od Grzbietu świata po Cormyr i Myth Drannor aż do Podmroku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Śro 22:17, 07 Sty 2009    Temat postu:

Wiesz, ja raczej stawiam poprzeczkę wysoko i sam tworzę świat...może jest to "trochę" nużące, ale ja podejmuje się tego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lindal
Sympatyk


Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:51, 07 Sty 2009    Temat postu:

No to chyba tym lepiej. D&D jest epickie i raczej tego nie unikniesz. Każ im siekać potwory przez 20 poziomów lochów a na końcu niech zabiją coś naprawdę wielkiego Wink

A tak na poważnie to może jakaś intryga polityczna, może jakiś rozłam w drużynie, może jakieś zwykłe życie zamiast epickości i koksowania na niewinnych potworach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Śro 23:26, 07 Sty 2009    Temat postu:

@offtopic: buuuuu!! BLUŹNIERCA!!! SZARLATAN!!!! NA STOS Z NIM!!!!!


epic musi być... na początek proponuje aby wyczyścici grobowce nieumarłych (nieruchawe toto i przyjemnie się bije ^^), a reszta jak już się dokoksują


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 12:30, 08 Sty 2009    Temat postu:

RPG to NIE MmoRPG .
Ja pitole _._.

Tutaj się nie nabija expa na potworach. 'Koksanie' NIE istnieje w prawdziwym rpgu. Epickość postaci jest odzwierciedleniem wątków jej samej a także charakteru i sposobu 'odgrywania' gracza. Oczywiście jest całe mnóstwo innych czynników(dobre prowadzenia Mg , a także nawet fajne gadżety magiczne itd). Także Lindal ma racje - wszystkie pomysły są dobre - i mogą a nawet powinny prowadzić do mordowania. Byle to miało sens i cel a nie ''patrzcie tam są takie na naszym lvlu i fajne rzeczy wypadają z nich".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Czw 17:43, 08 Sty 2009    Temat postu:

zapominasz że mówimy o D&D ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:02, 08 Sty 2009    Temat postu:

Prawda jest tak że każdy system jest na tyle klimatyczny na ile są grający, znam świetne sesje D&D pełne uroku i fabuły i sesje Warhammera które polegały tylko na młóceniu kolejnych hord i trzepaniu Expa by wreszcie zostać zabójcą gigantów Smile

To że to D&D nie ma nic do rzeczy no chyba że jesteś niewolnikiem mechaniki i jak widzisz tabelki to musisz turlać i turlać i turlać ..... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Czw 22:49, 08 Sty 2009    Temat postu:

nah.... turlania nie lubię bo wysoko się cenię (tj mam wysokie wyniki na kostkach)... po prostu zawsze mi się tak kojarzył D&D Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Pią 21:08, 09 Sty 2009    Temat postu:

Mogę prosić o porady?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:15, 09 Sty 2009    Temat postu:

Zależy ilu i jak bardzo doświadczonych masz graczy(co by nie było nudno ani zbyt banalnie). Jak zgrana jest drużyna(jak duże wyzwanie możesz im postawić)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:20, 09 Sty 2009    Temat postu:

No cóż, co mogę ci poradzić... staraj się w czasie rozgrywki stosować przeciwieństwa wszystkiego, co o fantastyce wiedzą gracze. Nie umieszczaj nieumarłych w grobowcach - bo to gracze znają. Umieść ich w jakimś miejscu którego gracze z nieumarłymi nie skojarzą. Ważnym elementem przygody jest jej nieprzewidywalność - nie ma nic gorszego niż gracze przewidujący dalszy ciąg rozgrywki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Pią 21:33, 09 Sty 2009    Temat postu:

ta, czasem robię błędy i przewidywanie graczy jest strasznie denerwujące...

Co do tych nieumarłych...możesz doradzić coś konkretnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:38, 09 Sty 2009    Temat postu:

Z tymi nieumarłymi to nic konkretnego ci nie poradzę... Chodziło mi bardziej o podanie przykładu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:48, 09 Sty 2009    Temat postu:

Za to mogę dorzucić parę porad. Pierwsza - nie każdy BN musi być dobry i działać na korzyść gracza. Niech zaufany BN okaże się zdrajcą, a pomoc nadejdzie z najmniej spodziewanej strony. Niech gracze nie wiedzą kto gdzie z kim i dlaczego. Oczywiście nie chodzi o to by gracze byli nieufnie nastawieni do każdego BN - tylko o klimat niczym w powieści kryminalnej, gdzie do końcowych stron nie wiadomo kto jest mordercą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin