Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

D&D....kampania
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Sob 16:41, 10 Sty 2009    Temat postu:

Nawet nawet...można to wykorzystać, zwłaszcza, że nigdy takich BN nie miałem...

W każdym bądź razie, dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:30, 10 Sty 2009    Temat postu:

Miło że mogłem pomóc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Faceless Destroyer
Arcybiegły


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:45, 10 Sty 2009    Temat postu:

Ciekawiej jest gdy jeden z graczy musi udawać szpiega, członka tej "drugiej strony". Sam już raz byłem graczem w kampanii z takim motywem. Sprawdza się dobrze przy ilości graczy > 2.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Sob 21:51, 10 Sty 2009    Temat postu:

Też nie głupie...wykorzystam to...

A co z motywem poszukiwań jakiegoś artefaktu?
( Stare wieże maga, lochy i jaskinie to trochę przestarzałe.. ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Sob 22:01, 10 Sty 2009    Temat postu:

turniej, może być recerski lub strzelecki gdzie artefakt będzie nagrodą... można też sprawić, że drużyna będzie miała przedmiot poszukiwań już na samym początku w posiadaniu, tyle że nie będą mieli o tym pojęcia... ew. że znajdą go w zupełnie nieoczekiwanym miejscu (łajno smoka, stragan Araba... cokolwiek co przyjdzie ci na myśl)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 23:01, 10 Sty 2009    Temat postu:

Pamiętaj żeby taki przedmiot był ciekawy i postaraj się dopasować do niego historię. Miecz + 13 czy Wielki Zabijający Topór to fajne rzeczy ale dużo ciekawiej będzie jak wymyślisz coś przydatnego i oryginalnego.
Co do miejsca znalezienia , jak napisał Zawiesza dobry pomysł to turniej / nagroda. Możesz też sprawić aby przedmiot ten miał jakąś negatywną stronę, a jego właściciel całkiem przypadkiem pozbył się go na rzecz graczy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naurlas dnia Sob 23:02, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 0:21, 11 Sty 2009    Temat postu:

Z tym turniejem to całkiem ciekawy pomysł. Ale można to poprowadzić dalej - np. gracze owszem, turniej wygrają, ale niech jeden z obrażonych uczestników zwieje gdzieś z artefaktem. Dodajmy do tego pożądające tego przedmiotu królestwo (średniowieczny wątek szpiegowski to całkiem fajny pomysł. W końcu mało który z graczy zwraca uwagę na to co mówi w karczmie czy z kim się spotyka). Można zafundować graczom trochę "adrenalinki" dając im np. 48 godzin na wykonanie jakiegoś zadania (np. grupa magów/kapłanów uznała ten artefakt za przyczynę wszelkiego zła a zniszczenie go za obowiązek. Gracze mają 48 godzin na odnalezienie artefaktu zanim rytuał dobiegnie końca. Fajnie jest też powiązać artefakt z historią gracza. Ja na przykład wymyśliłem artefakt reagujący na emocję drużyny - kiedy drużyna była wesoła wszystko szło dobrze, ludzie byli uśmiechnięci itd., kiedy drużyna była w złym nastroju wybuchały zamieszki, dochodziło do morderstw itp., smutek to był wieczny deszcz i tragedię najbardziej dotykające graczy. Każde nieopatrzne "zabił bym" powodowało śmierć setek osób, każde "a niech cię zaraza" sprowadzało epidemię. I wreszcie wielki finał - gracze poznają możliwości artefaktu. Co zrobią? Czy zdadzą sobie sprawę jakie niebezpieczeństwo niesie dla świata i zniszczą go? Czy może omamieni jego mocą zapragną władzy nad światem? W takim wypadku możesz powiedzieć im o wypalonej, pustej skorupie jaką stał się świat. Zniszczony przez ich szaleństwo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnar dnia Nie 0:22, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Nie 1:19, 11 Sty 2009    Temat postu:

ja z tym epikiem to żartowałem... bez przesady... czasowstrzymywacza nie odważyłbym się wprowadzić nawet na full-epic sesji... bo takie "boskie" gówno tylko rujnuje klimat zamiast go tworzyć ("dawaj, zabijmy imperatora" itd.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Nie 17:22, 11 Sty 2009    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomysły...zabiorę się teraz za stronę techniczną i przygotuję się na sesje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Faceless Destroyer
Arcybiegły


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:34, 11 Sty 2009    Temat postu:

Właśnie, bo zaraz chłopakowi popsujemy całą przyjemność kreatywnej strony bycia MG, wymyślając całą kampanię ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Nie 17:35, 11 Sty 2009    Temat postu:

Mniej więcej o to chodziło...Pomysłów nigdy dosyć...a jako, że dawno nie mistrzowałem, to parę pomysłów się przyda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:30, 11 Sty 2009    Temat postu:

No problem. Jakbyś potrzebował więcej pomysłów to pisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elandiel
Nowicjusz


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :)

PostWysłany: Śro 17:10, 21 Sty 2009    Temat postu:

Pojawia się nowy problem...

Ostatnich parę sesji prowadził mój kumpel...za jego "kadencji" spaliliśmy dwie wsie i nasze charaktery spadły na chaotyczne złe...znaczy te najgorsze, teraz ja wracam do prowadzenie i muszę to jakoś logicznie naprawić...co ja gadam, cały świat muszę naprawić...Moge liczyć na wsparcie? (Chodzi mi tu o wydarzenie, które rozrusza trochę "zastygniętą" fabułę....)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Śro 19:26, 21 Sty 2009    Temat postu:

Standardowa zagrywka pt. "Zuy nekhomanta". Ewentualnie jakieś wydarzenie losowe (urawowanie córki jakiegoś barona), czy inna pierdoła która naprawi złą "karmę" Very Happy Szczerze nie mogę ci w tej kwestii pomóc bo specjalizuję się w psuciu, a nie naprawie światów ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin