 |
www.stgwrubikon.fora.pl Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kroko Adept
Dołączył: 05 Lut 2013 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 20:52, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
W czasie dzisiejszej walki apriori vs elRoj pojawiła się kwestia dwóch Dancing Scimitar u Forcemastera. Otóż nie można mieć rzuconych jednocześnie dwóch Dancing Scimitarów. Mimo że mają trait autonomus i nie zabierają slotu na broń to nadal przyczepione są do maga, a wg zasad nie można mieć dwóch przedmiotów o takiej samej nazwie przyczepionych do jednej postaci.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 9:21, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Prawda - zapomniana zasada - zmiana paringów więc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kwik Sympatyk
Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:47, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Battle fury daje pełne bonusy do drugiego ataku:
Example:
A creature with Melee +2 has Battle Fury cast on him, then the creature makes an attack. The Battle Fury attack counts as a separate attack action because the Battle Fury spell says to make an additional quick action attack, so the player would get to apply the Melee +2 to the extra Battle Fury attack as well.
Cytat z FAQ strona 2/3
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kwik Sympatyk
Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:46, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kwik Sympatyk
Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:52, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Initiative
If you win the initiative roll on the first round of the game, you may choose to allow the other player to have the initiative first.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
apriori Sympatyk
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:03, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Klaryfikacja zdolności:
Forcemaster
Like other defenses, use of her Deflect ability is optional.
Her Force Pull ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify. It's subtype is Force, and that will trigger any applicable cards, like Force Ring.
Priestess
Her Restore ability is not limited to once per round. For example, if she uses Restore’s quick spell ability to remove a single condition marker, she could cast it twice per round using both her normal action and quickcast action. Her Restore ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify
Warlord
The set of creatures that Battle Orders affects is determined when the spell resolves. It does not change if creatures are summoned or moved later in the round. His Battle Orders ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify. It's subtype is Command, and that will trigger any applicable cards, like Ring of Command.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|