Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klaryfikacja zasad
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 14:39, 31 Gru 2012    Temat postu: Klaryfikacja zasad

Push - ( w tym Force Push) - odpycha od źródła !!!!!!!! Jeśli zagrany po prostej to jedno pole dalej, jeśli po skosie to mamy do wyboru dwa pola także oddalające nas od źródła (wybiera właściciel źródła) , jeśli "push" jest zagrany na tym samym polu to mamy wybór między czterema kierunkami.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elRojo dnia Pon 15:29, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:57, 01 Sty 2013    Temat postu:

Cytat:
Yes, Force Push can be any direction, including towards you. An interesting design note, we used to have both a Force Push and a separate Force Pull spell, and decided to just combine them.

On a normal Push, you must Push the target one zone away from the source. The best way to figure that is to draw a line from the center of the source's zone, to the center of the target's zone. So, if you are in a corner, and they are in the next zone along the wall, then you would have to Push them to the next zone along the wall.

If the line passes through an intersection (the target is diagonally across form the source), then you have 2 possible choices of zones you can Push them into, and may choose which one.
If the Source and target are in the same zone, then you can choose the direction.
And, of course, some Push effects, like Force Push, allow you to always choose the direction.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kwik dnia Wto 14:00, 01 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:36, 01 Sty 2013    Temat postu:

Czyli Force Push nie dotyczy Smile ale Push już tak!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apriori
Sympatyk


Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 13:30, 04 Sty 2013    Temat postu:

O! To będzie mój ulubiony temat na forum Very Happy To ja mam pytanie do regeneracji, jeżeli mam Regrowth Belt to czy drzewo Mohktari działa na mnie też?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:18, 04 Sty 2013    Temat postu:

Nie, generalnie jesli nie ma "+" lub "-" przy wartosci to sie nie sumują i liczy się większa wartość podstawowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:12, 13 Sty 2013    Temat postu:

Na spotkaniu ligowym spotkałem się z pewnym pomysłowym wykorzystaniem zasady Fast:
- Bobcat mający zasadę Charge i Fast by dostać dodatkowe kości do ataku z Charge'a wychodzi z zony gdzie jest jego cel i zaraz do niej wraca;

Niestety jest to ruch nielegalny. Należy pamiętać, że creatura zaczynając ruch z pola gdzie jest wroga istota, lub wchodząc na takie pole, może wykonać tylko jedną "action move" ponieważ jest hindered i jedynie zasada "elusive" pozwala ją ominąć.

Druga rzecz, to wyjaśnienie jak działa karta "Knockdown"
Koszt tej karty to tylko 3 many i nie jest aż tak potężna jak nam się wydawało. Dokładne wyjaśnienie znalazłem na forum Arcane Wonders.
Cytat:
If you cast Knockdown on a creature that hasn't yet acted this round, then yes, at the beginning of its action phase it "gets up" (is no longer incapacitated) and can take its actions.
You could use Knockdown as a way of removing a guard marker on a creature, or to (temporarily) knock a flying creature out of the sky, or to keep a creature from hindering your movement. But Knockdown can be especially effective when targeting a creature that has already acted, because that creature will incapacitated and vulnerable until the end of the round.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki Knockdown wybrana creatura jest "Incapacited" ale nie jak w przypadku efektu "Stun" lub "Sleep", tylko do momentu bieżącej aktywacji lub do końca rundy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miyagi dnia Nie 21:14, 13 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:16, 13 Sty 2013    Temat postu:

Jeżeli kończy się czas pojedynku, to gracze mogą dokończyć swoją aktualnie rozgrywaną rundę. To też znalazłem na forum Arcane Wonders w poście od człowieka z ekipy MW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:14, 13 Sty 2013    Temat postu:

No to tak graliśmy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:16, 09 Lut 2013    Temat postu:

Ponieważ na forum MW nie ma oficjalnej i ostatecznej odpowiedzi na temat działania karty Teleport, proponuję wspólnie ustalić jak będziemy grać u nas Smile

Głosujmy za jedną opcją;

-> Zasięg 0-2 na karcie Teleportacji odnosi się:

a) tylko do creatury, którą chcemy teleportować; (czyli cel musi być w odległości do 2 stref, a docelowa strefa na którą przenosimy creaturę jest dowolna)

b) odnosi się do creatury jak i do strefy na którą chcemy przenieść stwora;

Mam nadzieję że wyjaśniłem dobrze o co mi chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:10, 09 Lut 2013    Temat postu:

Znalazlem cos takiego co by sugerowalo opcje b: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miyagi
Biegły


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:53, 10 Lut 2013    Temat postu:

Niestety nie ma tam jednoznacznej odpowiedzi na nasze pytanie, ani nie ma oficjalnej odpowiedzi osoby z Arcane Wonders.

Ale trzymając się tzw. "wordingu"; ponieważ na karcie jest zapis 0-2 creature & zone, to przychylam się też raczej do opcji b)

Ale uważam również, jaki będzie wynik większości głosów, tak powinniśmy u nas grać Smile

Głosuje za b


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 14:57, 10 Lut 2013    Temat postu:

Używaliśmy ostatnio wersji B i taka obowiązuje aż do oficjalnego innego stanowiska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 11:23, 10 Mar 2013    Temat postu:

Co najważniejszego w FaQ znalazłem , może widzicie coś jeszcze istotnego:
- ruch celu ataku lub czaru przerywa (cancel) czar/atak nawet jeśli jest to ruch w zasięgu czaru/ataku
- mury areny są na tyle wysokie że mozna w nie grzmocić (bashed) latającymi
- Daze rzuca się na kazdy atak (czyli 3 x w Triplestrike)
- extendable daje tylko drugi segment muru
- ataki ścian są nie do uniknięcia (unavoidable)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:25, 10 Mar 2013    Temat postu:

- Gdy zginie jeden mag gra się toczy dalej do końca fazy. np jeśli mag zginie w upkeep to gra kończy się po tej fazie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kwik dnia Nie 16:26, 10 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:51, 11 Mar 2013    Temat postu:

Poprawiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin