Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:06, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wątek fabularny Blood Magic 2 ponownie „napędzany” jest osobą demonicznego Modo, którego już dwa razy przyszło wysłać nam w zaświaty. Aby nie dopuścić do ponownego odrodzenia się Modo bądź też jego kultu, Książęta Rubikonu postanowili wyjąć spod prawa każdą, bez wyjątku, religię.
Sława to jest to.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 0:37, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dragon Age - spojrzenie pierwsze
1 Instalacja - duża ( 20 GB) i długa - troszkę męczy.
2 Pierwsze wrażenia - grafika słabo, kostiumy słabo, scenografia ujdzie
3 Pierwsze godziny gry - cholera niby takie sobie a wciąga.
4 Werdyk wstępny - było warto nabyć.
Dalsze informacje już wkrótce.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 1:14, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ta ja może powiem od siebie tyle :
Gra zajeła mi 54 godziny do skończenia
A nie ukończyłem jej na 100%(79~~) tak więc prawdziwa spora doza zabawy.
Mi osobiście wszystkiego typu kostium się podobają. W końcu "Długi miecz" to nie ledwie nożyk w rękach bohatera(Drakensang). Fajny system walki ala Baldur.
Poziom trudności bardzo fajny - gra jest wymagająca nawet na Normal.
Fabuła co prawda typowa - uratuj świat - ale w oprawie na tyle ciekawej żeby zabijać potworki ''Co będzie dalej?"
Do czego mógłbym się przyczepić ?
- Po dłuższym czasie walka zaczyna być lekko monotona po prostu ciągle to samo.
- Wyższość jednych klas na drugimi. (niestety mocno zauważalna)
- Mało irytujące ale zawsze - bugi. Raz czy dwa zdążyło się rzucanie kuli ognia przez ścianę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:49, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No i wiemy czemu nie masz czasu Naurlasie
Studia - będzie tu zamylał.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:54, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No przecież na informatyce grałem
A tak poważnie - gram zazwyczaj wieczorami gdy już nic innego nie jestem w stanie robić
Tak 21-01 powiedzmy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Pią 17:58, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no ja na Dragon Age ostrzyłem zęby ale nie wiedziałem czy warto. mam pytanie. czy tak jak powiedzieli twórcy walka z dużymi przeciwnikami nie opiera się jedynie na klepaniu go z powierzchni ziemi?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gothomog Sympatyk
Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:44, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jest dosyć podobna do tej z Baldurs Gate tylko trochę unowocześniona (podobno)
A tak widziałem jakieś top 5 wcześniej to wymienię moje:
Medieval II i Empire Total War
Fallout II
C&C Red Alert II
CoD 4 i 5
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Damianek4 Nowicjusz
Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Sob 22:12, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
My 7 Top
-CS (obojętnie która część)
-Painkiller (wszystkie część)
-Age of Empires III (kto ma pożyczyć dodatek to proszę pisać)
-Diablo II
-Heroes of Might and Magic V Collector Edition
-Bard's Tale
-Sims 2 (wszystkie dodatki do Sims 2 Podróże)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ragnar Biegły
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:23, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A ja właśnie tnę (całkiem dosłownie) w Cywilizacji.
Dzisiaj poszła pierwsza atomówka...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:19, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Napoleon: Total War - polecam, wreszcie spełnili moje życzenia i dodali opcje których brakowało w Empire
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elRojo Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 3634 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 15:09, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety Napoleon ma jedną wadę - za prosty, przykład - kampania 1805 -1812 skończona w 1806 roku
Ale i tak warto
A dla tych co jeszcze nie grali CD Action wypuściło właśnie nielada gratkę wraz z czasopismem:
Drakensang PL i Blacksite Area 51 PL
Szczególnie tą pierwszą polecam fanom RPG.
Kto nie grał biegiem do kiosku.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SZKOCKI Rubikon
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/Kraków
|
Wysłany: Wto 15:47, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
elRojo napisał: | Niestety Napoleon ma jedną wadę - za prosty, przykład - kampania 1805 -1812 skończona w 1806 roku
|
a ja i tak kupię
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Naurlas Geniusz
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 18:14, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Gra jest fajna ale przy okazja wyszła mi kolejna ciekawe sprawa.
Jak się ma śmiertelność pod ostrzałem z artylerii z tego okresu ?
Przykład statystyczny z gry. 4 działa 6 funtowe strzelają w czworobok. 2 trafiają centralnie ( kula przelatuje i przewraca znaczną część czworoboku)
2 pudłują.
Wynik : 2 na 120 zabitych.
To tak działało ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zawisza Geniusz
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 959 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Szafy
|
Wysłany: Pią 0:38, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
różnice pomiędzy Disciples III: Odrodzenie a pozostałymi tytułami sagi
mapa:
-zmniejszona mapa
-brak dróg wodnych
-więcej "znajdziek" i innych cudacznych dopałek
-surowce i mana w postaci wymiernej i wydobywczej
-zamiast rózgarzy przy ważniejszych kopalniach są ustawiane takie dziwadła a'la punkt dowodzenia z Warhammer 40k: DoW, zajęcie takiego cosika zmienia teren na nasz, takie cudo jest strzeżone przez stacjonarnego, dość silnego strażnika
bohaterowie:
-wywalono rózgarzy
-złodziej jest teraz takim samym bohaterem jak mag, wojownik czy łotr
-każdy z bohaterów jest w pełni konfigurowalny, począwszy od statystyk, a skończywszy na ekwipunku
-każda z ras ma w sumie 4 "zwykłych" herosów i jednego kampanijnego
-każdy z bohaterów, poza wspomnianymi statystykami, ma swoje własne unikatowe drzewko rozwoju, które zastąpiło system umiejętności
gospodarka
-dodano nowy surowiec: kamienie, które można zdobyć tylko przez zdobywanie na mapie przygody, lub z kopalni
-każde miasto posiada sklepik z niskopoziomowymi artefaktami, gdzie można kupić jak i sprzedać
-jednostki są o wiele droższe przy zakupie
walka i oddziały
-górny limit jednostek dołączanych do bohatera może wynieść 7 + on sam
-każda z jednostek jest uznawana za jedno heksową, bez względu na rozmiar
-dodano umiejętności aktywne
-walka nie jest już statycznym klikaniem, jednostki mogą się poruszać i atakować na zasadzie podobnej do tej z King's Bounty
-dodano nowy rodzaj ataku: atak obszarowy, który działa na jednostkę i wszystkie jednostki na przyległych heksach
-drastycznie zwiększono ilość punktów życia jednostkom
-dodano szereg cech wpływających na grywalność jednostki
-nareszcie poszczególne rasy różnią się od siebie czymś więcej niż ilością punktów życia, atakiem i teksturą
-w większości przypadków zrezygnowano z umiejętności pasywnych
-w każdej chwili dostępny jest plecak bohatera, razem ze wszystkim co może użyć. dzięki temu możemy używać mikstur w zależności od sytuacji na polu bitwy
-zmieniony system inicjatywy. dzięki temu już nie można zbudować uniwersalnej armii na jednym, góra 2 typach jednostek
magia
-w drugiej odsłonie apostołów można rzucić jeden (dwa w przypadku lorda czarodzieja) czary na turę. w III jest podobne ograniczenie, lecz w dwójce można było rzucić każdy czar w ten sposób (czytaj, rzucić 5 albo 6 czarów na turę, każdy 1 raz), zaś trzecia odsłona umożliwia rzucenie jednego (2 w przypadku lorda magów) czaru na turę ze wszystkich możliwych. Żegnaj spamie czarów
-nowy rodzaj przedmiotu: runa. jest to jednorazowy czar który można rzucić w trakcie walki. nie ma ograniczeń poza ilością owych w naszym plecaku
zmian jest na tyle dużo, że w zasadzie do ze starymi Disciplesami ten programik łączy się tytułem i klimatem\światem. reszta została mocno przerobiona
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|